• Общи гаранционни условия

        Общи гаранционни условия на Гейм Фактори ООД

         

        Уважаеми клиенти,

         

        В случай, че Вашият продукт се нуждае от гаранционен сервиз, моля свържете се с оторизираните ни сервизи. Съветваме Ви да прочетете внимателно инструкцията за употреба и Oбщите Гаранционните Условия. Вашият продукт е обезпечен от Гейм Фактори ООД срещу всички производствени дефекти с безплатно гаранционно обслужване за срока, посочен в Гаранционната Ви карта. Ако срещнете проблеми при сервизното обслужване, моля да се обърнете към електронния ни адрес: office@gaminggear.bg

         

         

        Право на рекламация
        Според закона за защита на потребителите и правилата за електронна търговия, Потребителят има право на рекламация при:

         

        1. Kонстатирани липси.
        2. Дефекти на стоката.
        3. Несъответствие с обявената търговска марка.

         

        Потребителят има право да направи рекламация в срок до 48 часа от получаването на стоката, ако същата има скрит дефект който не може да бъде установен в момента на получаването и. В този случай ние се ангажираме стоката да бъде подменена с нова или да възстановим заплатената от Вас стойност на стоката в срок от 30 дни, съгласно чл. 55 от ЗЗП.

        В срок от 14 дни след получаване на стоката съгласно чл. 55 (1) от ЗЗП, Потребителят има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:

        1. Запазен добър търговски вид - опаковката не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена.
        2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
        3. Запазена оригинална окомплектовка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.

         

        Забележка: Транспортните и други разходи по получаване и връщане на стоката са за сметка на потребителя.

        Гаранционни условия
        Всеки продукт предлаган в онлайн магазина има гаранция, която изрично е оказана в описанието му и ще Ви бъде издадена гаранционна карта. При възникване на проблем със стока, който сте закупили онлайн, може да се свържете с нас на посочените телефони за контакт или да изпратите директно дефектиралия продукт до нас.

        ВАЖНО: Моля пазете оригиналната опаковка на всеки продукт закупен от нас. Изискванията на производителите, за да уважат гаранцията, е да се предоставят оригиналната опаковка с всички прилежащи към нея аксесоари и документация. Ако нещо не се предостави оригиналната опаковка с всички прилежащи към нея аксесоари и документация, гаранцията ви няма да бъде уважена.

         

        Забележка: При използването на куриерска услуга за доставка на продукт до сервиза, разходите са за сметка на клиента.